csiccsentés

2010.02.18. 23:47

néha nagyon jó, hogy nincsenek fent msn-en/g-talk-on/facebook chat-en olyan emberek, akikre ráírhatok minden nyavajámmal, vagy olyan lányok, akik számomra vonzóak, mert ebben az állapotban mindig rámjön a lelkizés. mi is ez az állapot? amikor megiszol pár pohár bort, kicsit a fejedbe száll, elkezd hejetted gondolkodni, és rájössz TE Férfi vagy, Szabadnak kell maradnod, mert ez az ami a szabadságot, a szabad levegőt jelenti. ugyanakkor hajt a véred, és csak a lányokon jár az agyad, de csak addig, ameddig be nem adják a derekukat. 

Ilyenkor mindig úgy érzem meg tudom váltani a világot, megkaphatok mindnent. Ez csak az agyam képzete. a valóság az, hogy iylenkor kéne elbújnom a világ elől, mert elbízom magam, és nyomulok, túlzásba viszem. Nem tudom hogy kell lányokkal "sejtelmesen" beszélgetni, nem tanultam meg, nem volt rá lehetőségem. srácok között voltam mindig, ezt hozta az iskola, az élet. ezért nincs lehengerlő dumám, és nem tudok lyukat beszélni a lábak közé... 

ezért a következő helyzetben vagyok: van barátnőm. mert rám mászott. mindig így lett barátnőm. rám mászott. hagytam magam. (öregek mondanák, ez már más világ) ezekkel a barátnőkkel csak az a baj, hogy addig izgalmasak, amig ki nem mutatják, hogy szeretnek, és bármit csinálsz levakarhatatlanok. hangsúlyozom BÁRMIT. De ember! nyisd már ki a csipád!! annyira el vannak vakulva, hogy számomra hihetetlen. Szakítani nem szeretek. inkább próbálom elérni, hogy velem szakítsanak. de Báármit csinálok szemet hunynak felette. két dolgot megjegyeznék: 1, IGEN fasz vagyok. 2, a lányok egy bizonyos (biztosan...) vékony rétegét takartam. 

igazából csak egy tesztet végzek, bár rettentő rosszul. a teszt az, meddig tudok elmenni. a rossz az, hogy egy illető tesztelése éveket vesz igénybe. ezért arra a döntésre jutottam, nem lesz még egy olyan barátnőm, aki rám mászik. sok éve nem hiába alakult ki az, hogy a férfiak választják ki a nőket. aztán jött ez az egyenjogúság, és a nők is "pasiznak". 

végszó: az egész világon mindenki lesz@rja az evulóciót. ami az életet mozgatja. ezért szaladunk a saját evulóciós zsákuccánkba. én vagyok erre az egyik legjobb példa a kiválasztódás témában. 

Ne csináljátok ezt gyerekek!

A bejegyzés trackback címe:

https://agybanurites.blog.hu/api/trackback/id/tr921772081

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása